Mitt I Livet...

Vad har vi gjort en dag som denna???

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag har käkat frulle...
Har lämnat Hanna på dagis...
Hämtade sakerna från Jotex...
Kollade på datorn...
Jag har tvättat klädseln till bilstolen...
Tvättade några filtar...
Hämtade Hanna på dagis...
Körde bort till syster och tjabbade lite...
Lämnade hennes saker från Jotex...
Kom på att vi glömde palla några smarriga äpplen där, he he...
Läst posten...
Läst tidningen...
Kollat på datorn...
Varit på toa...
Plockat in disk...
Tömt ur askan från grillen för jag tänkte grilla, men det blåste för mycket ute...
Ringt svärmor o frågat om de kunde sitta barnvakt...
Sms:at mannen...
Skrivit lista på vad vi måste handla...
Har gjort päregratäng och ställt in i ugnen...
Ångrat mig och bestämde att vi får ta till grilljärnet med flintasteken...
Sett att jag skrivit punkter efter varje jäkla mening!!!

Nu ska jag kasta ballong med Hanna!!!

C Ya!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: