Mitt I Livet...

Vad som hänt idag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag var vi med pappa och köpte lister till golv o tak i vardagsrummet.
Färdigmålade vita skuggisar i taket och vita foderlister till golvet blev det.
Pappa o Fidde håller på att sätta upp de i taket nu och vi får se om de hinner ta golvet med.
Tror inte att den chansen är riktigt så stor faktiskt.
Tyvärr är det så att där taket ser ganska rakt ut -
är det inte alls rakt, utan det är helsnett och man ser hur mycket skugga som helst!!!
Snacka om att ha skugglister, hahaha...

Tog en snabb fika med glass i strut.
Såå gott...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja, det blir säkert bra och fint när det blir färdigt... ROM BYGGDES ju inte på en dag som sagt!!!

    Have a nice week and many hugs from me...love you all...( Har ju vatt på kurs vet ja... måste träna på svengelskan!!!)

    2009-09-27 | 17:06:52
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Jossan säger:

    Vad har hänt med din blogg??

    Ser ju helskum ut..

    Kram

    2009-09-27 | 18:11:10
  • Jennie säger:

    Vaddå ser skum ut??? Inte på min dator iallafall... Min blogg ser jättefin ut här ifrån. Jag tror det beror på din lånegrejsemojs mohahahaha!!!

    2009-09-27 | 19:11:52
  • Jossan säger:

    Nej, men när jag loggade in på din sida vid 17-18 tiden så var texten och hela sidan skum, di satt kanske och ändrade den??

    Kram

    2009-09-27 | 19:28:49

Kommentera inlägget här: