Mitt I Livet...

Vecka 34+3...

Kategori: Nio månaders längtan



I morse tog jag blodprov för förhoppningsvis sista gången eftersom alla de andra provresultaten visat samma hela tiden. Så om detta inte visar nån ökning av antikroppar så behövdes det nog inte fler tester. Blodtrycket låg på 122/66, hjärtljuden var på 152 slag och sf-måttet sa hon aldrig så det vet jag inte. Jag hade inte gått upp nåt heller utan stod kvar på mina 6 kilo!!! Skönt... Bestämde tid för ett läkarbesök för att prata om en ev igångsättning om förlossningen inte startat i tid, hur förlossningen ska gå till väga och vad jag tycker känns bäst med val av bedövning och sånt.  Ska lämna mitt förlossningsbrev samma dag med så de vet om hur jag vill ha det...

Hugaliga vad det känns nära nu... att veckorna går snabbt men ändå inte...

 

Kommentarer

  • Maria säger:

    En vecka till så föddes Ida..Tycker de känns helt overkligt att snart när vi tittar ut till er så har ni en liten:)Såå glad för er skull..Kram o tanke

    2009-09-16 | 20:36:26

Kommentera inlägget här: