Mitt I Livet...

Vecka 35+4

Kategori: Nio månaders längtan

Jaha ja... fem i tio skulle jag köra Hanna till dagis för jag skulle vara på mvc 10.30.
Väl ute kan jag inte öppna bilen med c-låset!!!
Snacka om att paniken trädde i kraft.
Ringde Jossa o frågade om hon kunde köra mig till mvc.
♥Supersyrran♥ kom som ett skott i sitt glänsande blåbär och körde in oss.



Fick ringa dagis o säga att Hanna följer med till mvc för vi hade inte tid att lämna henne.
Vi hann precis in i tid!!!

Hjärtljuden = 143/min
Sf = 35
Blt = 120/74
Vikt = oförändrad


Bm sa att eftersom jag inte gått upp ett enda gram, så tar bebisen det den behöver.
Vi jämförde kurvorna i denna vecka (35+4) på denna bebisen och när jag väntade Hanna.
Jag låg över den översta kurvan med Hanna, men det gjorde jag inte nu!!!

 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha, ja vad gör man inte för sin älskade gravida syster!!!! Puss puss puss, vad jag älskar dig.

    2009-09-24 | 20:59:40
  • Jennie säger:

    Löv jo to!!!

    2009-09-24 | 22:27:08

Kommentera inlägget här: