Mitt I Livet...

Äntligen vet jag hur det känns...

Kategori: Livet från hjärtat...

...att bo i hus och kunna plantera sina egna nyinköpta fröer och plantor.
Kunna känna den där speciella längtan av förväntan på hur de minismå fröerna kommer växa sig starka och spricka upp ur marken och bli till färgsprakande blommor som pryder vår rabatt som sen doftar uuunderbaaaart!!!

Hmm, det lät kanske lite överdrivet?
Men jag känner verkligen den längtan av blommorna jag planterat...
Att bo i lägenhet och plantera på balkongen funkar absolut, men att bo i hus och kunna plantera utomhus i sin egen rabatt - är en helt annan femma!

Idag åkte jag o Filip till Solhaga och köpte:
* 24 st penséer i färgerna orange och gulsvart
* 2 st superfina murgröna
* 2 st vita minipenséer i amplar

Så här vårfint ser det ut hos oss nu!!!



En sötsugen humla flög och satte sig precis framför mig när jag tog kort så den fastnade också!!! 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Det blev ju jättefint!!

    Var blommorna dyra på solhaga??

    Jag ska in till stan och köpa krukor på ÖoB idag sen blir det väl att man köper lite blommor med.

    Kramis penseeis!!!!

    2010-04-13 | 07:07:39
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Nää man fick köpa 24 st för 99 kr, murgröna för 39 kr... allt var billigt (nästan).



    Hahahaha, jag trodde du skrivit nåt annat först innan jag såg att det stod Penséeis, haha!!!



    Kramisskojjis

    2010-04-13 | 19:00:43
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Ja tänk att ni också kan njuta av att ha en EGEN trädgård!!! Vi gläds verkligen med er. Kram älskar er.

    2010-04-13 | 19:35:30
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: