Mitt I Livet...

Fotboll för Hanna igen!

Kategori: Livet från hjärtat...

Men nu är det inte hon själv som ska spela.
Hon följde med syrran o familj för att titta när Elias spelar i Lilla GärdsCupen!
HEJA ELIAS!!!!! 
Stefan cyklade hit i fm för de behövde låna vår bil.
Vad gör man inte för sin familj!!!
  
Filip har sovit 15 minuter nu och förhoppningsvis sover han 45 min till.
Sen sover han förmodligen inte efter lunchen utan blir trött vid 16-tiden.
Fidde spelar hockey och ska snart ut och sätta i vår torkvinda i ett smalare rör.
Det andra hade för stort hål så att torkvindan var inte stabil.
Jag ska dammsuga, tvätta golven och byta lakan i Hannas säng.
Egentligen hade jag tänkt städa bilen också för den är ganska mögig - men vi har ingen bil just nu...

Jag o Hanna hade hjälpts åt igårkväll att göra chokladpudding.
Vi hällde upp den i tre skålar och ställde in i kylen.
Hon kollade på film där uppe, gick ner och åt chips med dippa och drack lite.
Sen var hon så trött och ville borsta tänderna.
Plötsligt kom hon på mitt i tandborstningen:
"- MEN CHOKLADPUDDINGEN??? 
Den får hon idag istället....

Nu vaknade Filip, glad som en lärka och jollrar inne i sängen så nu ska jag gå och ta upp min lille prins!!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Tack snälla älskade ni för att vi fick låna er "räser" säg bara till när ni behöver hjälp!!!!

    Hanna träffade sin tränare på Wendesvallen, jag sa till henne att nästa lördag får Hanna spela.

    Ehhh, ja det kan hon göra sa Maria. Haha, så nu ska hon spela på lördag.

    Puss & Kramisar

    2010-04-24 | 12:39:14
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    Städa bilen gör jag ALDRIG.. Och ishockeyn bara måste vara slut nu-det är ju springtime!!

    2010-04-24 | 20:35:35

Kommentera inlägget här: