Mitt I Livet...

Sista dagen på denna helgen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår när vi kom hem från familjen Sabina & Co, var jag så trött att jag gick o la mig, medan Fidde spelade en hockeymatch först. Vi hade tagit med liggdelen till vagnen som Filip sov gott i och den fortsatte han sova i en stund till. Sen lyfte jag över honom till sin säng. Han sov till kl 06 i morse, fick välling, somnade om och vaknade 07.50 glad som en lärka och låg och jollrade i sängen!!!

Vi körde till ÖB och köpte en torkvinda så jag kan torka tvätten utomhus för det luktar såå gott då... Sen blev det en runda hos mamma o pappa som höll på att göra lite dittan o dattan. Mamma slipade en stol och pappa försökte lägga golv i köket. Vi hade med oss lite till fikat så vi stannade en stund och pratade!
Sen körde vi till syrran och kollade på deras katt Findus som fått 4 st kattbebisar varav 2 st är TVILLINGAR!!!
Syrran satt uppe hela tiden från ca 18-tiden till 00.30 när sista katten kommit ut. Hon såg att när den första kom ut, dröjde det inte länge innan nästa kom och båda två DELADE på en moderkaka, alltså är de tvillingar!!! Lite häftigt...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: