Mitt I Livet...

6 timmars shopping!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Inte trodde jag att vi skulle vara på Ikea många timmar!!!
Men det var vi.
Jag lunkade fram i gångarna sakta men säkert.
En flaska Zingo var min stora räddning många gånger.
Blev jag yr så fick sockret i läsken göra sitt.
Ibland fick jag sätta mig ner på bästa möjliga plats.
Lilltjejen visade med stort obehag när hon inte trivdes.
Till middag valde jag o mamma lax, Jossa köttbullar med potatis o pappa kyckling och strips.
15.45 ställde vi oss i kassan och då saknade jag en stol eller nåt att sitta på.
Men det fanns inte.
Så det fick verkligen rygg och höft att lida lite grann.

Jag fick det jag ville ha - plus en hel del till...
Ljus
Ljusfat
Ljusstakar
Väggdekoration
Underlägg
Vaser
Påslakan
Gardiner
Kökshanddukar
Grind
Skåplås
Hörnskydd
Reflexer
Bilkudde
Mjuk tygfotboll
Skål
 
Säkert nåt mer som jag inte kommer på nu.

Tack mamma ♥ pappa!!!!!

Nu är dom här och har precis satt upp vår GRIND.
Filip var jättenyfiken på vad det var för nåt.
Skönt att han inte kan klättra upp mer själv.
Nu sätter de upp luftventilerna på ovanvåningen.
Filip sover och när jag la honom satt mamma där inne med.
Hon måste ju veta "läggdags-rutinerna" tills vi ska vara i Lund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: