Mitt I Livet...

Åhh... jag längtar tills om några timmar!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Då ska jag och Filip köra bort till kära syster så jag kan få lägga mig
och slappna av en timme eller nåt i deras nya BUBBELBADKAR!!!!!!!
Det ska bli SÅÅÅÅÅ härligt.


Filip ska sova över där i natt.
Han ligger precis i sin säng för att vila en stund tror jag, eller så håller Fidde fortfarande på att lägga honom.
Ska snart packa ner hans saker som kan vara bra att ha på en övernattning.
Hanna ville inte spela fotboll ikväll, så hon o Fidde får ha en lekkväll innan det är dags för henne att invadera sängen...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas du fick en härlig stund i bubblen:) 2 veckor:)- Har du/ni snart 3 såå fina barn:))Kram tanke

    2010-08-25 | 18:09:59
  • Agneta säger:

    För mig som mamma till er två... känns det helt UNDERBART att veta, att ni hjälper och ställer upp för varandra... Jag ÄLSKAR er så oerhört mycket och jag hoppas att ni också förstår att pappa och jag hjälper er med det vi kan, så ofta det ges möjligheter. Det är skönt att få krypa ner i ett varmt och bubbligt kar... hoppas att ni oxå så småningom kan få en egen jaccuzzi...

    Kram älskar er.

    2010-08-25 | 19:02:22
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • josefine säger:

    Tjena! Testar också att skriva från mobilen. Synd att det inte funkade med filip, men vi får testa igen! Kramis

    2010-08-25 | 19:25:55

Kommentera inlägget här: