Mitt I Livet...

Barnens dag som inte blev av...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag skulle jag o Hanna åkt till Tivoliparken där det var Barnens Dag, men eftersom det inte passade med det regniga vädret så åkte vi till Andy´s istället.
Det var visst inte bara vi som tänkt den tanken, för det var alldeles proppfullt med barn och vuxna där.
Jag hade köpt en korsordstidning att "aktivera" mig med, för jag är inte så aktiv i rutschkanorna om man säger så. 
Hanna tyckte det var roligast att hoppa i studsmattan och håret var inte precis torrt när hon gick bort till mig för att dricka.
Kön vi stod i började förbi glassboxen och det tog en evig tid innan det blev vår tur.
Vi körde vid 15 och tog en snabbrunda på willys.

Ikväll åt vi tacos, sen badade Filip inne i tvättstugan en stund.
Fidde har precis lagt honom och snart ska Hanna spela wii.
Jag får väl börja packa BB-väskan så den är klar till vi ska åka ner till Lund på tisdag om jag nu får läggas in.
Men ärligt talat så tror varken jag eller Fidde att det händer nu, utan att allt ser bra ut och jag får åka hem igen.
Hoppas hoppas hoppas...



Detta är till Görel!!!
Kommer du ihåg vad adressen hette som var till alla de smilisarna som fanns på "himmet" i stan där vi träffades ibland??? De var ju sååå bra att använda. De var i en specifik ordning och det fanns ju hur många som helst...
Computer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: