Mitt I Livet...

Blixtar och dunder...

Kategori: Livet från hjärtat...

... magiska under...!!!
Usch vad det regnar, åskar, mullrar, regnar och blixtrar här nu.
Det är som värsta skyfallet ibland.
Fidde får gå ut och tömma presenningen var 30:e minut så det inte läcker in.
Undrar hur det blir i natt???
  
Har suttit en lång stund och försökt hitta en annan layout istället för den jag hade innan.
Tror jag kollat på ett hundratal hittentills...
Men nu hittade jag en gullegullgullig sak och det får bli den ett tag framöver.

Ikväll ville faktiskt Filip ha välling - tre gånger.
Han åt inte så mycket varje gång han fick, så det är väl det som är orsaken.

Nä nu ska jag lägga på locket för idag och glo lite på dumburken innan det är dags att sova.

Tjingelingen!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Fy vilket oväder..Tycker de e otäckt me blixt o dunder-gillar de inte alls..Svårt o sova innan de dragit förbi...Kram

    2010-08-13 | 16:03:03

Kommentera inlägget här: