Mitt I Livet...

Efter tre stycken fick det vara nog...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse var jag på mvc på den vanliga rutinkollen.
Tänkte när vi var klara att vi kunde gå i stan lite.
Men vi var klara redan 9.15.
Affärerna öppnar 10.
Fasen med.
Vad skulle vi göra?
Åka hem?
Vänta tills de öppnar?
...
Vi valde att vänta vid bilen.
Jag öppnade bagageluckan och sen satte jag o Hanna oss där.
Hon hittade några pinnar och ville att vi skulle leka doktor.
Spännbandet
som också låg där bak såg hon.
Det virade hon om min arm, för så hade ju hon gjort på mvc.
Sen låtsades hon att pinnarna var sprutor och "stack" mig i alla fingrarna.
Jag blandade lite välling till Filip men han ville bara ha yttepytte.
Kl blev 9.50 och då gick vi.

Först till HM.
Där jag hittade 2 st tröjor till Filip.

En blå tröja och ett par tjocka gråa leggings med rosa glittrig mudd upp och nere till Hanna.



Sen gick vi till Lindex och efter den, blev det KappAhl.
Men sen pallade jag inte gå mer.
Det var tungt att ta sig fram så vi skulle köra hem.
Var bara inom MackieDonkie och köpte ett Happy Meal med chokladmilkshake till Hanna.
En kycklingburgare, en stor dricka och en chokladmilkshake till mig.

Hanna frågade om hon fick leka med Lovisa när hon kommit hem.
Men jag droppade av henne där på väg hem istället...
Sen fick Filip mat och jag testade lägga honom.
Inte det nej.
Han ville inte sova.
Istället blev han trött vid 15.30 så efter vällingen, somnade både han och jag.
Jag var redan skittrött efter nattens uppesittartimmar.
Han vaknade vid 01 och stod upp i sängen.
Sen somnade han igen efter en stund.
Vaknade 03.10 och var klar vaken!!!
Efter 2 timmars försök att se om Fidde vaknade (som han ändå inte gjorde - fast han bankade på Fidde ganska många gånger i hopp om att han skulle leka antagligen) blev han äntligen så trött att han somnade igen efter en flarra välling.
Gissa om JAG var trött då, eller bara T-R-Ö-T-T...

  

Kommentarer

  • Maria säger:

    Fy vilken natt du/ni hade...Jobbigt när man ej får sova..Ej förvånad att Fidde inte vaknade-han e ju karl..el hur:) Håller tummarna nu när ni e i Lund..Kram o tanke

    2010-08-19 | 11:48:49
  • Jennie säger:

    Haha... ja han vaknar inte ens fast Filip bankar på honom. Fidde tror att han är trött och säger sovandes "schhhhhh" till Filip som är klarvaken och vill busa med sin pappa, haha!!

    Kramis!

    2010-08-19 | 22:19:48

Kommentera inlägget här: