Mitt I Livet...

En tur till Österlen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Det är inte varje dag man åker ner till Österlen...
Först var vi i Lund på blodflödeskoll där jag var nära på att läggas in idag!!!!
Vi drog vidare och hämtade en bärbar dator som vi beställt innan idag.

Efter det körde vi ända ner till SKANÖR.
Jag hade ju sett en fin Hokus Pokusstol som jag ville ha.
Sen fanns det en fin Emmaljunga syskonvagn 8 km därifrån som vi var sugna på.

Så här fina Blocketfynd gjorde vi idag!!!

Hokus Pokusstolen med den fina Barbapappadynan...


... och vår nya fina syskonvagn till Filip och Ida!!!!!!


När vi var på väg hem svängde vi inom Familia och strosade rundor där.
Inne på HM hittade jag ett par leggings till Hanna som jag egentligen skulle beställt genom katalogen, så nu slapp jag det...
En kycklingburgare på McDonald´s slank ner hos mig, sen en kopp kaffe ovanpå det gjorde susen i koffeinbegärstarmen.

Nu sitter mannen med den andra datorn i soffan och Hanna kommer nog tycka det känns spännande att kunna sitta där när vi är där och kollar på tv.
Likadant när det är tvärtom, när Hanna vill att vi ska sitta hos henne samtidigt som vi vill kolla på datan. 
Fan vad sköööönt att kunna halvsitta i soffan och slösurfa eller bara göra det jag brukar göra mest - blogga, hahahaha....

Kommentarer

  • Görel säger:

    Just det; blogga är du bra på!! Ha ha..

    2010-08-05 | 15:03:57
  • Maria säger:

    Jättefin vagn ni köpt..Sitter ju som en kung-storebror o allt som han snart ska bli:)) Skönt va bra me lilltjejen..Sköt om dig/er..Kram

    2010-08-05 | 22:33:24

Kommentera inlägget här: