Mitt I Livet...

Hälften är inte med...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja nu sover Filip och jag har börjat ta fram en del saker som kan vara bra att ha med i morgon.
Visserligen har jag skrivit upp det jag kom på innan att ha i BB-väskan, men det är säkert massor som jag glömt.
Skulle packa ner Idas kläder men kom på att jag glömt tvätta dom.
Eller byxorna har jag precis tvättat, men bodyn glömde jag.
Vet inte om den hade hunnit torka tills i morgon, men som sagt så känns det inte som att det blir Idas födelsedag i morgon. Hon får vänta några veckor till tycker jag så hon kan växa sig starkare...

Redan i morse när jag vaknade fick jag den där obehagskänslan i magen igen eftersom det är dags för en ny koll i morgon. Hon har rört sig jättebra sen sist, så jag känner inte mig orolig för DEN sakens skull, men det finns alltid andra saker att oroa sig för...
 
Snart kommer mamma o pappa hit och det ska bli kul att träffas efter deras semester.
Har ju beställt en parfym till Fidde som han får idag och jag hoppas att han tycker om den.
Jag gillar själv parfymer där det finns:

* Sandelträ
* Mysk
* Vanilj
* Svart orkidée
* Orientaliska kryddor
* Viol

Just nu i mitt "parfymeri" finns Euphoria, Gucci II, BLV, Leau, Lotus, Fantasy, Provocative och Sun Moon Star!!! 

En del av flaskorna...
Gucci II, EdP 50ml
BLV Notte Femme, EdP 75ml

L'Eau Perfume by Laura Ashley for Women Leau

Fantasy, EdP 30mlFantasy

Provocative, EdP 50mlProvocative

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas oxå Lilla Ida (såå fint namn):)"väntar" lite till..Lycka till i morrn..Tänker på dig/er..Kram

    2010-08-09 | 21:26:17
  • Jennie säger:

    Tack för tanken!!!

    Kram

    2010-08-11 | 19:24:18

Kommentera inlägget här: