Mitt I Livet...

I full jakt efter syskonvagn...

Kategori: Livet från hjärtat...

Blockets hemsida går varm här hemma om dagarna nu.
Det kommer in superfina syskonvagnar varje dag.
Nu har jag precis ringt på en och hört hur bred den är.
Den måste ju gå genom vår 84 cm dörr.
Den var 81 cm så den kan ju funka.
Jag har mina önskningar på hur jag vill att den ska vara och vad som ska ingå.

* Inte mer än 2 år gammal
* Vändbart handtag/sittdel
* Finnas regn/vindskydd
* Mjuk/hårdlift
* Välvårdad och ren
* Lättmanövrerad

Denna vagnen var/hade:
* Köpt i januari -10
* Vändbar sittdel
* Välvårdad
* Ingår mjuklift
* Ingår regnskydd
* Ingår skötväska


Så denna vagnen ska vi köra o kolla på idag!!!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Den verkar ju vara helt ok, kanske lite trist med ljust tyg, eller??

    Kramis!!

    2010-08-02 | 17:15:18
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Näää denna vagnen kommer inte hem hos oss!!!

    Finns mååååånga andra till att fastna för!!



    Kramis!

    2010-08-02 | 21:23:55

Kommentera inlägget här: