Mitt I Livet...

Ingen stress men bra fynd...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag o Hanna körde bort till loppisen och det var väldigt gott om bilar och lite mindre gott om p-platser.
Jag såg hur vakterna vinkade bort bilarna framför mig, men jag vevade ner rutan och sa att jag pallar inte gå så långt!
Han sa att jag kunde backa tillbaka och köra in i första gången och ställa mig på en ledig plats.
Vi fick precis framför utgången så det var kanon!!

Massor med folk.
Massor med folk som stank gammal urin.
Massor med gamla saker.
Massor med billiga skor.
Visst tillhör det att man prutar och så på loppisar, men det är fan ta mig skrattretande när människor av utländsk härkomst står och blir besvikna eller irriterade över två par skor som kostar 5 kr per par, och de viftar på huvudet och händerna att de bara vill ge 5 kr - för båda paren!!!!
Patetiskt!!!!
  
Jag köpte ett plättjärn och ett järn som man kan göra minipannkakor i.
15 kr för båda två tyckte jag var ett bra pris!!!
Jag diskade och oljade in dom när jag kom hem så nu ser dom hur fina ut som helst...
Det blir kanske plättar till lunch i möra!!!

   

Hade gärna gått där en stund till, men jag hade ju en liten envis dotter som bara SKULLE följa med, men som jag redan visste hemma så orkade inte hon gå där så länge som jag velat.
Så... nästa gång jag ska på loppis så ska jag gå alldeles själv!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: