Mitt I Livet...

Inte riktigt enligt planerna...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår ville jag verkligen vara utsövd tills morgonen dagen efter, alltså som i morse, så jag sa till Fidde att jag sover i Hannas säng där uppe istället för att vi skulle byta plats.
Jag hade ju säkert hört Filip på ett eller annat sätt ändå och inte varit så speciellt utsövd annars.
Så jag bar upp mitt täcke, kudde, lakan, öronpropparna och la mig lte efter 23 när jag var klar.
Fidde satt fortfarande där uppe och spelade hockey en bra stund.
Jag somnade och vaknade till då och då när jag behövde vända mig.
Kommer ihåg att jag höll på att ramla ner en gång då jag trodde att sängen var bredare när jag skulle vända mig, men det märktes rätt fort att den inte var det, haha... 
I morse innan jag vaknade riktigt, kände jag av att det luktade nåt konstigt, och tillslut kom jag på att det luktade typ körsbär och det gillar inte jag.
Jo, ätbara körsbär älskar jag, men detta var mer som en tillsats i suddgummi eller nåt till barn som ska få det att lukta körsbär.
Det var nåt konstigt med munnen med, och när jag öppnade ögonen så stod Hanna framför mig och smetade på körsbärsläppsyl på mig!!!!!
Uuuääääärrrkkk!!!!!
  
Hanna har en riktigt skön säng och jag tror nästan att jag kommer sova där i natt med!!!
  

Kommentarer

  • Görel säger:

    låter lite som American Funnies Homevideos..

    2010-08-27 | 12:36:49

Kommentera inlägget här: