Mitt I Livet...

Jag kommer att ta med...

Kategori: Nio månaders längtan

... datan till sjukhuset så jag kan uppdatera vad som händer.
Lite trevligare att skriva direkt om känslor, tankar och planering på datorn än på ett papper som "minne".
Sen tror jag även att NI, mina kära läsare, kommer kanske tycka det är häftigt/intressant att läsa vad som händer där jag ligger.
Så om jag inte skriver här på någon dag så har jag INTE fött!!!


I några dagar till så är Filip lillebror och minstingen i huset.
Men snart, väldigt snart är han mellanbarnet och STOREBROR!!!!
Plaatjes geboorte

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Ja, jag ska också ta med min data....

    Så dom får allt klara sig utan den här hemma i nån dag!!!!

    Hoppas bara att dom har trådlöst och att det inte kostar nåt i Lund ;-)

    Kramisdatis!!!!

    2010-09-01 | 07:10:28
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • görel säger:

    Så är det.. Då är han storebror!

    2010-09-01 | 14:01:58
  • Jennie säger:

    Fidde ringde o hörde vad det kostar att stå i P-hus undertiden man är på förlossning. *50 kr / dygn* - Det är stor skillnad från de 200 som vi såg innan!!!!



    Kramisprisis

    2010-09-01 | 14:06:47
  • Pernilla säger:

    Internet ska vara gratis på sjukhuset i Lund har jag hört.

    Lycka till..

    Det är et toppenförlossning där nere.

    Micha är född där och det var super trevligt...

    Faktiskt bättre än här i stan..

    2010-09-01 | 20:57:26
    Bloggadress: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
  • Jennie säger:

    Pernilla!

    Okej, det var ju bra att du varit med om en förlossning där innan så slipper jag vara lika orolig...

    Kan ju visserligen vara ganska intressant att jämföra personalens bemötande och omhändertagande på dessa två sjukhus!!!

    2010-09-01 | 21:34:35

Kommentera inlägget här: