Mitt I Livet...

Med rivna väggar föds nya idéer...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag har Fidde och Robban rivit ner en stor del inne i det blåa rummet.
Hela väggen mellan garaget och blåa rummet är öppet nu så det luftar ordentligt.
Som jag trodde innan, så var det både fukt och mögel på 2/3 vägg in mot grannen.
Hur jävla korkad får man vara som sätter upp panel-plast-isolering-plast-gips på väggar???
  
Lite goda idéer och tips från Robban dök fram.
Både det gula och det blåa rummet har mest varit till ingen nytta.
Det gula har vi visserligen som datarum, men det blåa har blivit ett "skitrum".
Nåt jag saknar i vårt hus är en walking closet där precis ALLA kläder kan förvaras i.
Klädförvaringsmöjligheter har vi väldigt ont om.
Ikea har ju fina förvaringsmöbler som är både praktiska och smidiga om man har ett litet rum men där man behöver mycket plats.


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jag har alltid önskat mig en klädkammare eller en " Walking closet"... kram älskar er.

    2010-08-22 | 10:41:18
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Haha det blir som den där reklamen Heinekken (eller hur det stavas)

    Tjejen och hennes vänner skriker av överväldigande för att hennes garderobsrum är så magnifikt, sen hör dom grabbarna skriker....då ser man att han har fått en stor kyl med bara öööööööööl....

    Haha, fräckt

    Kramis

    2010-08-23 | 20:16:55
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: