Mitt I Livet...

Nackont och magont...

Kategori: Livet från hjärtat...

Vaknade i morse... eller vaknade och vaknade, så mycket som jag vrider och vänder mig i sängen under en natt så faller jag inte i den där riktigt sköna djupsömnen, så jag var väl halvvaken när jag inte kunde ligga i sängen mer.
Jag hade fått skitont i nacken, precis som en sträckning eller nåt.
Hämtade en blöja och bytte på Filip, Hanna vaknade och gick upp till oss och mös en stund.
Jag o Filip åt frukost, sen fick jag värma vetekudden och lägga mig i sängen med den bakom nacken.
Det kunde varit skönare om jag värmt den 2 minuter istället för 1½ för den svalnade av alldeles för fort...
Hanna ska snart hämtas på dagis och när hon är hemma igen ska jag in o lägga mig i solstolen och ta en dusch.
Mmm, jag vågar inte stå upp i duschen längre om jag skulle bli för varm och får ett migränanfall eller nåt, så det är sååå skönt att halvligga i solstolen och "mjuka" upp magen när det gör för ont.

Igår blev jag inte rädd, men lite chockad.
Jag satt i soffan efter att ha duschat.
Då ser jag hur lilltjejen sträcker ut sin fot, armbågen eller nåt sånt - rakt upp så det ser ut precis som en spets som kommer sticka ut genom huden när som helst.
Det händer ju inte såklart, men det kändes och såg ut precis som att det skulle kunna hända!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: