Mitt I Livet...

Nästa vagn...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja nu har vi "sparat" en del vagnar från Blocket och suttit o jämfört hit o dit, vad som ingår, priser, årsmodell m.m.m.m.m.....

I morgon ska jag till Lund på blodflödeskoll igen och då ska vi passa på att kolla på denna vagnen som Fidde ringde och hörde om den fanns kvar, och det gjorde den.
Klicka för att se nästa bild

Jag har faktiskt ändrat mig och är lite i valet och kvalet om det här med vändbart styre/säte.
Samtidigt som jag vill kunna se "Ida" när jag går, så vill Filip sitta på andra hållet så han kan se framåt.
Annars sitter han bara med huvudet vänt hela tiden.
Så egentligen är det bara de första 5 månaderna där liggdelen används som jag vill ha henne mot mig och det går ju inte på denna sortens vagn. Men å andra sidan är vagnen väldigt lättkörd och det är det som är ett stort plus, speciellt nu när vintertiden (hyyyyyyyy) närmar sig.

Vad tycks om denna modell och färg???

Kommentarer

  • Maria säger:

    Den va fin:)tycker ja..mm svårt de där..Filip vill titta fram så klart o du vill ha koll på lill tjejen..Hmm..nog satsat på en som e lättkörd...Kram

    2010-08-03 | 19:04:11

Kommentera inlägget här: