Mitt I Livet...

Snacka om att man har ovana fingrar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Det är nu 4:e gången jag testar att skriva...
Snacka om att vara ovan med en ny dator.

Jag sitter i uterummet och kollar på vår nya dator, när Hanna kollar på den andra.
Olivia har precis kommit hit för att leka en stund.
Fidde försöker lägger Filip för andra gången.
Ibland tar det en stund innan Filip väl somnar och då kan det bero på att han behöver bajja.
Som nu tex.
Fidde kom ut med honom till mig och sa att han inte ville sova.
Han satt på golvet en stund och lekte, sen kände jag att han hade bajjat, bytte på honom och nu får Fidde försöka lägga honom igen.
Sen hoppas jag att han sover en timme eller lite till iallafall...

Fidde ska köra och köpa lister till toan, vårt sovrum och till hallen för det hade vi glömt förra gången.
Sen ska han ha gipsskivor och lite annat smått o gott till väggen vi ska sätta upp i garaget mellan den lilla dörren och garageporten. Det känns som att den platsen annars bara är där för att samla på sig en massa skit annars, hrm..

Imorgon kommer älskade päronen hem från deras härliga och avkopplande semester med stort S.
Det har varit  minst 40 grader där nästan varje dag, så de har inte kunnat ligga uppe sola mer än 5 minuters innan de varit tvungna att hoppa i plurret igen...
Till och med mamma har vågat DYKA UNDER VATTNET MED ETT CYKLOP för första gången!!!!!!

Starkt gjort mamma!!!

Kommentarer

  • Görel säger:

    Att snorkla är härligt! Det värsta är bara när det är 40 grader i luften och vattnet är lika varmt...

    så tror jag de haft det!

    2010-08-07 | 14:13:26

Kommentera inlägget här: