Mitt I Livet...

Som jag trodde!!!!

Kategori: Nio månaders längtan

Först kollade Lotta om huvudet fortfarande låg neråt, och det gjorde det.
Efter att hon kollat lite mått på huvud, mage och lårben
så sa hon att lilltjejen väger 2790 g = 2800 g nu.

Exakt vad jag trodde att hon skulle säga ju!!!
Men som jag sa till Lotta så tror jag själv att hon ligger närmare på ett kilo till.
Om inte mer...
Det ska bli spännande att se vad hon väger då hon kommit ut.

Hon försökte få en bra bild på ansiktet, men jag tycker inte att deras UL-maskin
visar så bra bilder jämfört med den i Lund, (kräsen blir man) sen har vi ganska många foto sen innan.

Fick utskrivet en hel bibba med papper med förlossningsjournalen från Filip,
mvc-journalen och några andra papper som kan vara bra att ha med till Lund.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tror oxå att hon väger mer..Du e ju såå stor...Närmare 4500 tror ja när hon väl anländer...:)) Kram tanke

    2010-08-23 | 19:16:04

Kommentera inlägget här: