Mitt I Livet...

Spruträdd dotter...

Kategori: Livet från hjärtat...

Kl 10.15 var jag med Hanna borta på bvc för hon skulle få sin SKOLSPRUTA idag.
Förra gången gallskrek hon INNAN hon fick sprutan.
Efteråt sa hon att det inte alls gjorde ont...
Idag gallskrek hon inte precis - men det var inte långt ifrån.
Hon fick välja om hon ville ha den i armen eller i benet och hon valde benet.
Men...
Eftersom hon tillslut blev hysterisk, så vågade inte jag riskera att hon skulle börja boxa på mig eller göra nåt annat på magen, så antingen fick hon sitta hos en annan som höll fast henne eller så får Fidde följa med henne i morgon, för jag VÄGRAR följa med henne nu.
Hon ville ta den i morgon istället, så jag valde att låta henne gå dit med Fidde.


 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Stackarn....

    Undrar varför hon är så rädd??

    Hoppas att det går bättre nästa gång.

    Kramissprutis :-)

    2010-08-11 | 16:18:33
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Ja jag vet faktiskt inte...

    Vet inte om det beror på MIN egen rädsla.

    Kan ju vara det, tyvärr...



    Kramis!!

    2010-08-11 | 19:04:47

Kommentera inlägget här: