Mitt I Livet...

Vilken härlig morgon...

Kategori: Livet från hjärtat...

På kvällarna brukar Filip antingen äta middag med oss eller så får han lite gröt innan han ska lägga sig.
Sen brukar han alltid dricka 200 ml välling precis när vi sitter där inne och ska lägga honom, sen 20-30 minuter senare vaknar han och brukar vilja dricka 100-150 ml till.
Men nu sen två kvällar tillbaka har han knappt velat ha nåt alls.
Bara sin filt och nappen...
I morse vaknade han vid 06.20 och ville ligga mellan oss.
En halvtimme senare fick han 100 ml välling och somnade.
Sov till 08.50!!!!!!!

Fidde fortsatte sova medan jag o Filip åt frukost i uterummet i strålande sol.
Sen plockade jag undan, städade lite och dammsög i uterummet.
Fidde vaknade och jag fortsatte dammsuga huset, men fan vad trött och andfådd jag blir snabbt...
Egentligen skulle jag tvätta golven med, men orkade inte.
Slängde in en maskin sängkläder, sen tog jag en skön dusch medan Fidde la Filip.
Han har vaknat nu och Fidde försöker få honom att somna igen, men det verkar meningslöst.
Han nöjde sig visst med 20 minuters vila idag... 

Idag ska Hanna ta sin spruta och vi får se om hela vårdcentralen hör henne denna gången med eller inte!!!


Kommentarer

  • Görel säger:

    Och vad är det för liten spruta??

    2010-08-12 | 13:33:37
  • Josefine säger:

    Va fan...denna design hade jag innan jag bytte till den jag har nu haha....

    Kände du inte igen den!!!!

    Kramishärmis!!

    2010-08-12 | 15:14:50
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jossa... jo jag hade en annan som jag skulle ha egentligen, men jag glömde vad den hette tyvärr och sen hittade jag inte den igen utan fick välja denna. Ska se om jag kan hitta den andra sen men just nu pallar jag inte...

    Jag tyckte att jag kände igen den, men visste inte vart jag hade sett den, haha!!!

    Kramisbakgrundis

    2010-08-12 | 19:27:09
  • Jennie säger:

    Görel... det är sprutan mot difteri, stelkramp, kikhosta och polio!!!

    2010-08-12 | 19:35:23

Kommentera inlägget här: