Mitt I Livet...

Disken doftar gott...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag köpte ett diskmedel på ÖB för 15 kronor för vårt andra var slut.
Detta hette PALMOLIVE och det doftar sååå gott så man skulle nästan vilja ha det som tvål på toaletten med.
Men visst, det är inte lika drygt som YES och det finns nog inget diskmedel till som är som YES.
Men jag gillar att byta dofter och smak så som på tandkräm, schampo, balsam, parfymer, tvål och nu likadant på diskmedel. 


Jag är beroende av dofter. 
Ibland kan jag få flashbacks av vissa dofter som man får olika påminnelser av.
Julen... den tycker jag ska dofta äpple, glögg, kanel, clementiner o pepparkaka... 

 

Kommentarer

  • Agneta säger:

    DÅ har du ärvt det beroendet av mig! Jag är totalt såld på olika dofter. Vad vore tvätt utan ett gott tvätt/sköljmedel? Eller... tänk när man tvättat håret, så gott det doftar. Eller i duschen...mmm. Sist men inte minst. PARFYMER...jag är galen i dessa droppar.

    Kram älskar er.

    2010-12-21 | 16:31:49
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: