Mitt I Livet...

Har han köpt jackan på Malmskillnadsgatan eller???

Kategori: Livet från hjärtat...

Det hade varit skönt att haft en snöslunga så man bara hade kunnat tjoffsa bort all snö på gången utanför dörren och på uppfarten. Det är så jäkla tråkigt att skotta så därför gör jag inte det.
Fidde var uppe på taket igår och skyfflade bort lite.
Jag hatar snön så mycket att jag har inte ens varit ute!!!
Usch jag fryser bara jag tittar ut.
Brrr...
 
I morse när Fidde skulle gå till bussen, sa han till mig att det var -18,6 grader ute!!!!!
Fy fan vad kallt...
Tur han köpte en riktigt varm jacka i Ullared.
Eller vad ska man kalla det?
En jättetjock hoodtröja???
Nä jag gillar bättre det han själv sa ikväll:
"- Du, du vet den där jackan jag köpte i Ullared, den med massor med luder i?...
I morse var den jätteskön att ha på sig, men nu ikväll var den skitvarm så jag svettades och fick ha den öppen när jag gick hem!!!"
Hahaha... en jacka med luder i är det nog inte så många som har, haha!!! 

Kommentarer

  • Maria säger:

    ha ha :) nej en sån jacka e han nog ganska ensam om...kram

    2010-12-02 | 10:33:19
  • Jenny säger:

    hahaha, berätta det för alla i din omgivning, jag tror att män som annars VÄGRAR Ullared tänker om, kan man köpa en billig jacka med luder i så tror jag sannerligen att de går åt hahaha

    KRAM

    2010-12-02 | 13:57:30
    Bloggadress: http://fyrbentaochtvabenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: