Mitt I Livet...

Snart juluppehåll...

Kategori: Livet från hjärtat...

Som tur var jobbade inte Fidde över idag utan var hemma 16.40 så då körde jag direkt o hämtade syrran.
Vi tog varsin spinningbiljett, slängde in väskan i skåpet och körde ett RPM-pass, sen snabbt som fan in och ta badlakanet och ner på ett
vattengympa-pass...

Alltså på spinningen var där en tjej som cyklade på som värsta galningen.
Satt och hoppade liksom på sadeln.
Hon var en riktig sån där som drar alla blickar till sig.
Stackars tjejen som satt intill, hon tittade lite snett bak på mitt o Jossas håll och småskrattade och tyckte nog det var roligt.
Jag kan inte ens beskriva hur det såg ut mer än - askul och pinsamt, hahaha...


Vi snabbade oss att byta om till vattengympan som började några minuter senare.
Snacka om att det var skönt att hoppa i plurret och plaska av sig, för switten lackade på bra under cyklingen idag!!!
Den sista vattengympan detta året - som tyvärr också var den sämsta jag någonsin varit på.
För det första hörde man inte vad han sa.
För det andra var musiken alldeles för hög.
För det tredje hade han ingen inspiration under passet.
För det fjärde hade han inget "go" i sig och pushade inte på.
Skittråkigt.
Jag höll till och med på att gäspa en gång men tyckte det hade varit lite pinsamt...
Så nästa gång jag ser ledarna ska jag säga till vad jag tyckte om han som ledde det idag.


Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja visst är det skillnad på ledarna! Man måste ha en som sätter fart på en haha...

    2010-12-16 | 07:56:11
    Bloggadress: http://fyrbentaochtvabenta.blogg.se/
  • Josefine säger:

    Det var riktigt skönt att köra dubbelpass, det får vi göra fler gånger sen när vattengympan sätter igång igen!!

    Hoppas bara inte att den där Benny håller i det med eller hon tjejen med pööösmage....

    Kramisgympis!!

    /Jossan

    2010-12-17 | 07:12:13
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: