Mitt I Livet...

Att vi inte fattade det!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hur trög får man vara?
Som jag skrivit innan om Filips skrikattacker på kvällarna och att vi inte fattade vad det var för fel.
Han kanske har mycket luft i magen?
Han är bajsig (skrev jag visserligen inte men det kan vara det med ibland)
Övertrött?
M.m.m.m.....

IDAG ramlade femöringen ner!!!!!!

Vågar knappast skriva det....

































Efter att han ätit 210 ml nu ikväll och jag förberedde Fidde på 120 till, fall i fall han skulle bli hungrig senare - skulle jag gå upp o läsa en bok för Hanna och Fidde fick sitta med Filip på "efter-rapning".
Han hade ju rapat rätt mycket under dagen så...
Men det tysta höll inte i sig så länge.
När jag var på toa med Hanna och hon borstade tänderna, började Filip skrika.
Då tänkte jag att nu är det kört...
Jag ville inte att han skulle hålla på o skrika sig hes idag med så jag sa till Fidde att han fick läsa för Hanna så jag kunde ta Filip. Jag sa att det känns inte bra i hjärtat när jag hör honom skrika så mycket och så länge.
Vi bytte, och jag satte mig i soffan och skulle se om han ville ha mer mat.
Han fortsatte äta och åt 60 ml till!!!!!
Sen rapade han en rejäl "ölarap" och somnade knallfall.

Det var därför han skrek.
...han var ju HUNGRIG!!!!!

  

Kommentarer

  • Görel säger:

    Tror sig det!! Både Dolph och Arnold "käkade" nog oxå mycket "lelle"..

    2010-02-18 | 10:31:17
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Tur att du kom på orsaken, men jag tror oxå att MINIFORMEN hjälper till lite grand... kram älskar er.

    2010-02-18 | 19:25:23
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: