Mitt I Livet...

Doktor är kanske ett framtidsyrke?

Kategori: Hannas kommentarer

Filip låg i sin säng och sov medan jag o Hanna var där uppe och lekte.
Hon var Dr Lagerqvist och skulle operera mig.
Först tryckte hon ut en gegga på magen och sen sa hon:
-Nu ska jag stryka ut geggan!"
Då tog hon fram - STRYKJÄRNET!!!!!
Hahahaha... det tyckte jag var ganska komiskt.

Det är roligt att leka doktor med Hanna för hon säger såna invecklade meningar om att jag ska få en spruta i benet och i kinden eftersom annars kan hon inte operera ut armbandet hon opererade in innan som sitter fast i magen...

Fidde frågade Hanna vad hon skulle jobba med när hon blev större.
"- Jag ska jobba på en glassfabrik!"
Då frågade Fidde om hon inte skulle jobba på Scan med honom?
"- Näää... vilken glass tycker du om bäst mamma?"
"- Ehhhhh...... lakrits och viol!!"
Då sa hon:
"- Jaha, då ska jag se till att försöka göra de smakerna till dig!"

Det verkar nog vara bättre för henne att jobba som doktor, än på en glassfabrik!!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: