Mitt I Livet...

Grovrengöring med en tandpetare!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Filip hade inte fler pyjamaser kvar i lådan såg jag, så jag har precis satt igång en maskin tvätt. Torktumlaren som står ovanpå tvättmaskinen fick sig en liten omgång idag. Varje gång jag har öppnat luckan nertill så har man sett all den äckliga gamla skiten sitta kvar sen förra husägarna. Alldeles svart inuti. Men nu är den borta! Skiten alltså!!! Dammet borstades först bort med en tandborste, sen det som satt fast inne i hörnorna pillade jag bort med hjälv av en tandpetare. Det som ändå inte gick bort blev besprutade av vattensprutan och vips blev det rent o fint i alla gömda vrår!!!

Filip ligger o sover gott i sin säng och har sovit sen 10.30. Han har inte sovit så bra i natt, utan var så där jobbigt orolig hela tiden utan att jag kunde lista ut vad det kunde vara. När vi gick till dagis, somnade han en liten stund i vagnen, kom hem o bytte blöjan och la honom i sängen och försökte få honom sova vidare men icke. Han fick vara vaken när jag åt frukost. 10.30 somnade han och sover som sagt - än!

Usch... jag fasar inför natten.
Det ska visst komma MER SNÖÖÖÖÖÖ.
Upp till 2 dm...
Det behöver inte bli mer nu.
Jag vill inte....
Jäkla vädergud.
Jag är sååå förbannat trött på denna kalla årstiden.
Grrrrr... 


pretending



Kommentarer

  • Josefine säger:

    Men du måste hålla med om att det är ju skönare att det snöar än att det regnar....För det HATAR jag definitivt ännu mer och när det blåser är värre än både snö och regn.

    Kramis snöis!!!!

    2010-02-02 | 13:39:40
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: