Mitt I Livet...

Har precis satt mig...

Kategori: Livet från hjärtat...

...vid tidsfördrivet som gör att man sitter här alldeles FÖÖR länge ibland.
Men just nu har jag inget annat att göra.
Fidde är med Johan o Martin i Växjö o kollar på hockey som tydligen inte var så kul.
De funderade på att köra hemåt...
När jag fick ett sms stod det 1-5.
Men de stannade kvar.
Filip sover sen kl 19, sen åt jag o Hanna "middag" som idag blev Pangasius torskfiléer i en margarinierad mjölksås där jag först lagt fisken i en ugnsform med margarin och sen öst över mjölk så fisken fick götta till sig i det. Jag tog bort lite av fisken så Filip kan smaka utan krydderierna. Sen hällde jag bara pepparmix och salt över firren. Päremos till det var hur gott som helst. Hanna som varit kräsen med mat - ett bra tag, ÄLSKADE detta och åt faktiskt upp ALLTING... (dock med en liten, liiiiten påminnelse att hon behöver det). Hon är mer en fiskmänniska än en köttmänniska så jag får väl se till att laga lite mer av den rätten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: