Mitt I Livet...

Har precis sett SOLSIDAN...

Kategori: Livet från hjärtat...

...och jag säger bara SE DEN.
Eller DOM, för det finns många avsnitt och den är asball.
Vi missade de två första avsnitten men såg de idag.
Man känner igen sig lite i killen o tjejen som väntar barn när de snackar, så som det kan snackas med/om svärmor...
Man känner igen andra också lite sådär i vissa klipp, hehe.

(Som jag sagt innan ska jag göra Filips mat själv, mosa och mixa o sådär.)
I filmen visades det tre mammor som ska ta fram barnmaten och två av dom tar fram hemmagjorda middagar till deras bebisar och pratar om hur BRA och NYTTIGT det är med hemmalagad mat, och så snackar de skit om affärernas barnmatsburkar om vad de innehåller, hur mycket ingredienser och tillsatser det är i egentligen, bla bla bla bla....
Då sitter den tredje mamman och tar fram en BARNMATSBURK på bordet - men tar snabbt ner den i väskan igen och låtsas att hon glömt den hemmalagade kalopsen där hemma!!!! 
  

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha, har ni inte sett den förrän nu??!!

    Den har ju redan visats i 3 eller 4 avsnitt :-o

    Asball serie ju, jag sa ju till dig att jag kände igen mig eller rättare sagt min svärmor måste ha kännt igen sig i vissa scener haha....

    Kramis

    2010-02-18 | 12:06:38
  • Jennie säger:

    Ahaaa vad det därför Du sa att Stefan inte sa ett knyst när du skrattade i scenen med killens svärmor? Trodde ju inte att det var DENNA serien...I get it now...

    Mohahahaha!!!!!

    2010-02-18 | 21:27:39

Kommentera inlägget här: