Mitt I Livet...

Imorgon ska de få mumsa på glass!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Är det konstigt att jag hatar denna jäkla snö???
Här var jag ute o skottade (lånade syrrans snösläde) framför uppfarten så jag kan köra Hanna till dagis i morgon och gjorde även en gång fram till dörren.
Vad hade hänt senare på kvällen när Fidde frågade om jag inte hade skottat utmed vägen?
En PLOGBIL hade föst upp en jäkla stor snövall på säkert 50 cm!!!
TACK SÅ MYCKET!!!!!!
Så jag fick ut o skotta igen.
Morrr...
Mina stackars händer, armar o axlar var helt lama sen när jag inte pallade göra mer.
Snö väger r i k t i g t mycket.
Speciellt kompakt blötsnö.
Det ska gå att köra ner o ut på vägen.
Om det inte snöar mer i natt...
Fast syrran sa att det skulle komma DUBBELT så mycket till!!! 
I really don´t like it.
  

I morgon ska Hanna bli firad på dagis och då ska hon bjuda sin avdelning på glass!!!
Fidde köpte några med ananas o päron. Hoppas de smakar...
Sen ska vi handla.
På Maxi tror jag.
Hanna ska ju ha kalas på lördag.
Hon hade bjudit 7 st.
En har avbokat.
Det ska nog bli kul ändå tror jag...

        

Nä nu har jag rättat till mina stavfel så många gånger undertiden jag skrivit dessa meningarna så nu är det dags att avsluta dagens "väldigt intressanta bloggande".

Sov gott och dröm sött...

Kommentarer

  • Maria säger:

    hatar oxå all j-a snö.såå trött på de;( som idag när ja handlat o skulle asa upp alla kassar o plumsa i all denna snö innan ja kom fram till porten:( köra bil e ju inte skoj heller.. kram

    2010-02-04 | 20:49:24
  • Agneta säger:

    Jaaaaaaaa, jag är så förbaskat trött... på snön och på vintern! Nu vill jag att värmen ska komma smygande runt knuten! Jag riktigt längtar till sommarens underbara och ljusa grillkvällar! Men som man brukar säga... den som väntar på något gott...

    Kram älskar er.

    2010-02-05 | 19:08:44
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: