Mitt I Livet...

När man vet att man är en mamma...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag höll på med att plocka in i diskmaskinen och som alltid brukar jag nynna eller sjunga lite undertiden jag gör nåt, och det gjorde jag även nu. Men snart kom jag att tänka på VILKEN sång det var jag sjöng, det var inte nån poplåt eller nån känd låt man brukar höra på radion. Näää det var en sång från BOLIBOMPA!!!!
Den gången man kommer på sig själv att sjunga sånger från ett barnprogram - och dessutom inte missar ETT ord, då vet man att man verkligen är en mamma!!!

Kommentarer

  • Görel säger:

    Caroline af Ugglas rekommenderar tre sånger om dagen.. Då håller man sig glad! Jag har lagt in 10 i topp från dåtiden i mobilen så min sista låt som jag sjöng var " Power to all our friends" m Cliffan.

    2010-02-15 | 15:07:12
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: