Mitt I Livet...

Prima ballerina...

Kategori: Livet från hjärtat...

I tisdags var Hanna på gympa här borta vid skolan.
Kompisen O går redan där och Hanna ville följa med och testa.
Hon letade upp sina rosa ballerinaskor hon hade på sin förra gympa.
Jag tog fram en tröja och ett par korta leggings till henne.
Hon sprang in i köket och tog fram sin älskade Hello Kitty-vattenflaska.
När kompisen O kom, tog de varandra i händerna och sen började dom springa runt.
Hon verkade vara glad och det såg ut som attt hon gillade det.
Gympan varade en timme och när hon kom ner till mig där jag väntade, sa hon att det hade varit jätteroligt och ville dit nästa tisdag igen!!!

Kanske lite roligare för henne denna gången eftersom hon har en kompis där som hon känner sig trygg med.
Hoppas hon fortsätter och "går i sin mammas fotspår" (det var mååååånga år sen) så hon också kan vara en duktig gymnast...

 

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kul att Hanna har börjat på gympa... hon kanske följer i dina fotspår? Kram älskar er.

    2010-02-11 | 17:36:28
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Känner igen det där med; MÅÅNGA år sen. Man var faktiskt rätt aktiv DÅ! Jag var "judospelare" i måånga år tillika DANS!!

    2010-02-15 | 15:03:55
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: