Mitt I Livet...

Tröttheten visar sig dagen efter...

Kategori: Livet från hjärtat...

 


Idag var vi så trötta och pallade inte göra så mycket under dagen som hade behövts.
Dammsuga, tvätta, vika tvätt, tvätta golv, lägga undan Filips alldeles för små kläder, m.m...
Nu är han så lång att han kan använda storlek 74 (om det nu skulle krisa med nersaglade bodys eller kissiga/kräkiga pyjamaser). Problemet är att han har ju inte så många bodys och pyjamaser i just storlek 74, så en runda in till stan och shoppa lite en dag hade inte suttit helt fel.

Hanna ville leka med kompisen Olivia idag, så jag körde dit henne någon timme innan vi hämtade henne igen för att åka o hälsa på hos mamma o pappa. Vi hade med oss chokladballerina och en vetekrans. Vi fick käka middag (grillade kycklingben och saffransris) innan vi körde hem.
-Tack så mycket för de fina lavendelhjärtanen!!!

Hanna gick in o duschade meddetsamma och jag duschade med Filip innan jag gav honom sista måltiden innan det blev dags att läggas för natten, och det tog sin - lilla tid, hrmmm.
Övertrött, men vill ändå vara uppe o se hockey på tv brukar inte funka så bra för en 4-månaders... Kanske ärvt sin pappas sportgener???
Kan faktiskt se mig de två sitta om en sisådär fyra-fem år med varsin handkontroll sittandes i sofforna och spela hockey o fotboll på X-box, hahahaha...

Nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig i vår nybäddade säng med påslakan och örngott som doftar "kärlek".
Det passar ju alldeles perfekt just idag på ALLA HJÄRTANS DAG!!!!

Sköljmedlet vi köpte på ÖoB heter HEART och det doftar sååå gott!!!!


Kommentarer

  • Görel säger:

    Åh! Handlat på ÖoB.. Priceless..

    Ska allt läsa och kommentera bakåt också ska du tro!! Men nu ska jag dra till stan! Kramiz!!

    2010-02-15 | 09:58:26
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: