Mitt I Livet...

Av choklad blir man så glad!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår körde vi till Willys och när jag sa det till Hanna så råkade jag säga "Willys" med ett W som i WOW... och eftersom vi inta brukar säga det så blev Hanna lite konfunderad.
"- Vaddå Willys?" -Skulle vi inte till WILLYS?" (uttalades med ett vanligt V)
 

 

Hade sett i reklambladet att de hade billig Pangasiusfilé men den var slut i frysdisken när vi skulle ta.
Precis då kom det en kille med en fullastad vagn med FISK!!!!!
Gissa om det var många som rusade fram o roffade åt sig två-tre påsar?
Jag var en av dom, hahaha...
Sen blev det en del frusna frukter som jordgubbar, mango och björnbär.
Här ska det göras SMOOTHIES!

 
Det var första gången som Filip somnade undertiden vi handlade.
Han sov ända tills vi kom hem och öppnade ytterdörren.
Under dagen hade jag förberett köttfärs som vi skulle ha till Tacos på kvällen.
Det var gott med en "fredag/lördagsrätt" på en torsdag, men vi ska ju fira Elias 7-årsdag ikväll och käka BAGAD PÄRA!
Läste på syrrans blogg att det skulle egentligen vara två olika fyllningar, kassler och räkor, men det bidde bara kassler.
Buhuuuuu...

Fasen vad jag har blivit sugen på ren choklad.
Hemköp säljer 2 st 200 grams chokladkakor för 30 kr och Fidde köpte 2 med BARA choklad häromdagen.'
Det är så gott att låta chokladbiten/bitarna smälta i munnen med en kopp kaffe till.
Mmmmmmmmmuuumms....
Men det är lätt hänt att man får för mycket av det goda.
  
De andra sorterna är också goda, Frukt& Russin, Mint, Helnöt och Schweizernöt... men det gör så ont i gommen när man sugit slut på den lena chokladen och så får man bara de hårda nötbitarna kvar.
Precis som med det goda Tobleronet...



Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmm vilken bild-man blir sugen:) Håller med..choklad o kaffe e en oslagbar kombination:) Kram

    2010-02-26 | 23:33:05

Kommentera inlägget här: