Mitt I Livet...

Alla somnade i soffan, utom Filip!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ikväll mumsade vi på godis och chips med dippa undertiden vi kollade på filmen "G-FORCE".
Jag kollade väl en timme eller nåt, sen var jag så trött att jag somnade.
Vaknade till av att Hanna frågade om jag sov.
"- Ehhh... va...neeej, jag... ehh, kollar...zzzzz...!"
Sen vaknade jag när filmen var slut och såg att Hanna låg i fåtöljen och sov.
Fidde låg i den andra soffan och sov han med!!!
Den enda som inte sov i soffan - var Filip.
Han somnade i sin egen sköna säng för flera timmar sen....

Nu ska jag knalla in och lägga mig så jag orkar upp i möra bitti kl 07.
Känner att jag måste tvätta håret för nu står det åt alla håll o kanter.
Sen ska vi in till stan och käka frulle på Boulevard med syrran + familj o päronen innan det blir dags att springa av sig (mest barnen) i Helsingborg på BUSFABRIKEN!!!!!

Sov gott alla som inte somnat än!!!

  


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hej å hå... det är tillåtet att somna i soffan ibland... det är sååååå himla skönt för då är man verkligen trött!!!Kram älskar er.

    2010-01-30 | 19:17:48
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: