Mitt I Livet...

En kall och mysig dag i Stackedala!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår åkte vi och familjen Bondesson till Stackedala för att få lite motion och göra av med några kalorier. Backarna uppför kändes i vaderna när jag puttade vagnen framför mig... shit vad trött jag blev. Tur att Fidde tog över!!! När rundan var avklarad satte vi oss och tog fram våra medhavda fikakorgar. Jag hade gjort varm chokladmjölk på RIKTIG choklad med 70 % kakao. Det var jättegott och inte så sött, men med mycket chokladsmak.
Det enda som fattades var en engångsgrill eller grillkol så man kunde grilla korv... det måste tas med till nästa gång!!!

Fotografen Jossa blir fotad...




Filip sov gott hela tiden vi gick rundan och vaknade när jag o Jossa tog kort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: