Mitt I Livet...

Födelsedagsbus i Helsingborg!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

En dag för tidigt firade vi Hanna o Eric på Busfabriken i Helsingborg efter alla dessa år som de längtat efter.
Varje gång vi skulle åkt dit har någon varit sjuk.
Men inte idag!!!
Först åt vi frukostbuffé på Boulevard inne i stan med mamma o pappa, sen körde vi vidare.
Hanna var den som såg "Busfabriken" först av oss.
Det var skitkallt inne i lokalen så vi hade jackor på oss.
Vi vuxna alltså.
Barnen sprang iväg och svetten lackade när de kom tillbaka för att fylla på vätskelagret. 
Till middag blev det en mega-hamburgare med bokstavspommes och sallad, mamma åt bakad potatis med räkröra och pappa åt kebabtallrik!!!



När vi körde hem tre timmar senare, var jag så trött så jag somnade i bilen.
Jag o Filip.
Hanna tjabbade med Fidde konstant hela tiden om allt o inget.

  


Ikväll har jag bakat två stycken sockerkakor till Hannas kalas i morgon som vi ska fira hos syrran.
Den är inte klar än utan ska garneras och göras fin i morgon.
Hoppas bara det inte är isbana utanför dörren...

Ikväll blev Hanna firad av Anitha, Rune, Pa + barn, Maria + barn.
Hon var måttligt trött sen dagens tidiga härjande och fnissade åt nästan allt.
Jag bytte hennes vanliga örngott till "födelsedagsörngottet" och jag tror hon somnade knall fall.
Nu ska vi bara smyga upp och ta ner paketen och lägga på brickan.
Eller vi får nog bära upp några i påsen för det lär inte få plats!!!
Ljusstaken, ljus och födelsedagsservisen ska också dukas fram.
Ballonger, serpentiner och nåt mer var det...
Huga.
Jag känner mig som en av dvärgarna just nu, han den där TRÖTTER.


Sov gott...
I will...




Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för nice kväll med god fika o trevligt sällskap:)Hoppas lillkillen e mer vaken nästa ggr så får kela bebis lite:)Hoppas ni/Hanna får en trevlig dag i moorrn..kram

    2010-01-30 | 23:30:28

Kommentera inlägget här: