Mitt I Livet...

Idag har det inte hänt så mycket...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jossa kom hit i morse och stannade till halv ett som vanligt innan killarna hämtas...
Hanna var ledig från dagis, ringde själv o sa till...
När syrran åkt, bakade jag o Hanna en kaka (med en väääldig smaskig smet) till kalaset på lördag...
Hanna ringde till kompisen L och gratulerade på hennes 6-årsdag.

Stackars M hade kört av vägen igår så dörren bakom förarsätet hade blivit helt intryckt.
-Tur Du inte hade barnen med dig M!!!

Ikväll visste jag inte vad vi skulle käka för nåt, men tillslut dukades det fram Tartletter som jag fyllt med tacokryddad köttfärs och riven ost ovanpå. Till det blev det en enkel sallad med bara sallad och gurkmånar!
  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Måste ha en skyddsängel..Tack min vän för tanken.Kram

    2010-01-19 | 21:54:21

Kommentera inlägget här: