Mitt I Livet...

Jag fyller år idag och blir 25 - igen!!!!

Kategori: Födelsedagar




Ja 25 har jag fyllt de senaste 9 åren och kommer fortsätta med den siffran.
Det känns som en bra ålder.
Om man säger det sakta så låter det bra också.
"-Schhhyyygggefeeem!!!"
Jo, visst det lät bra?
I den åldern så har man upplevt både det ena och nåt annat.
Vissa har redan barn för längesen och kanske t om gift sig och skaffat hus.
De har de där tre V:na: VILLA-VOLVO-VOVVE

Jag tillhörde inte den åldersgruppen som ville ha allt klart i ung ålder.
Jag gick liksom och letade efter den bästa karamellen i ett antal år, och sen när jag tillslut hittade en på Kristianstads Pizzerian som såg så ensam ut, så tog jag den godisbiten till mig och sög på den, tills det bara var en liten bit kvar och då bestämde jag mig för att behålla hela burken för att se om det gick att tillverka fler små söta minikarameller...
Och det har vi ju lyckats med!!!!
Så på ett sätt har också tre V:
VILLA, VOLVO o VACKRA BARN!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: