Mitt I Livet...

Min vakande skyddsängel - Jungfru Maria...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag - fast i december i fjol, körde jag o Fidde av vägen och krockade med bilen som blev kvar i diket.
Bilden som Fidde tog på bilens ena framlykta har etsat fast sig på min hornhinna.
Ett ansikte.
Ansiktet på en som har en sjal eller nåt på huvudet och håller upp höger hand.
Ett medium har sett bilden och berättat att det är Jungfru Maria som vakade över mig då vi krockade.
Det är min skyddsängel.

Samtidigt som jag tycker det är lite "blaha-blaha", så tror jag på det.
Varför skulle inte sånt här finnas?
Det kan väl vara bra att ha en skyddsängel...
Men sen kan man undra varför jag behöver en??
Kommer jag råka ut för fler händelser?
Var det kanske därför vi hade turen att aldrig krocka med älgen som stod mitt ute på vägen???

Frågorna är många men jag kommer nog aldrig få ett riktigt svar.
Och det är nog bäst.



Kommentarer

  • Maria säger:

    tror oxå på skyddsänglar..Ja körde av vägen den 18 o den 19 jan e pappas dödsdag:(Vet att pappa satt på min axel när de small..Han vakar över mig o trots alla motgångar här hela hela tiden så e man på benen..Många som låst sina bloggar nu:( Vill gärna fortsätta följa din syster om ja får...Men kommer ju ej in...Kram

    2010-01-25 | 10:38:13
  • Görel säger:

    Jag kramade och pussade extra på en boende i går morse.. En och enhalv timme senare dog hon.. Jag kände på mig att det var hejdå! NÅGOT finns det- någonstans! Jag har oxå varit med om en hel del "ockult". Goda saker!

    2010-01-25 | 12:53:56
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: