Mitt I Livet...

Mina paket innehöll...

Kategori: Livet från hjärtat...

När Fidde kommit hem hade Filip precis somnat i sin säng och jag var skittrött o la mig i soffan för att slötitta på tv:n en stund med Hanna. Fidde kallade ut henne i köket, och då somnade jag!!!
Efter en stund vaknade jag av de kom in till mig, sjungandes med paket i handen och blommor.
Jag öppnade kortet och där låg pengar som jag skulle ha till en - - - - - - TATUERING!!!!!
Ja... jag SKA tatuera mig.
Nångång...
Hannas och Filips namn ska det stå.
Någonstans...

Sen öppnade jag det STOOORA paketet och där fanns en ny telefon.
Inte en mobil, utan en vanlig.
Nåt liknande den vi har där batteriet laddas ur varannan dag och det är ju bara sååå i-r-r-i-t-e-r-a-n-d-e!!!
Två buketter med tulpaner fanns det innanför pappret.

Denna grattishälsningen fick jag från BLINGEE!!!

Happy Birthday!!! 

Kommentarer

  • Görel säger:

    Oj då! Grattis på 25 årsdagen.... Så här en dag i efterskott!!!!! Då är vi lika gamla!

    2010-01-19 | 09:52:55
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Hehe ja visst är vi det...



    2010-01-19 | 13:01:14

Kommentera inlägget här: