Mitt I Livet...

När syrran varit här en stund...

Kategori: Livet från hjärtat...

... vaknade prinsen från sin skönhetssömn, låg och jollrade i sängen, var hur glad som helst och log mot mig när jag böjde mig framåt, sa "-Heeej älsklingen!" och lyfte upp honom. 
Då känner man sig så glad och tacksam över att vara en mamma...


Under dagen har Hanna spelat på datorn medan jag och Jossa somnade till en stund... eller jag sov inte helt, för jag hörde sådär långt borta att Hanna spelade. Men syrran! Hon sov en timme eller mer i fåtöljen och det såg så skönt ut... halvsittandes i fåtöljen... djupa andetag... armarna liggandes på magen med händerna lite "kyrkligt" knäppta... och munnen på glänt... Det såg så avkopplande ut och det var det säkert med!!!

Hanna har lekt hos kompisen O...
Julgardinerna i vårt sovrum åkte in i skåpet och är utbytta mot beiga med guldhjärtan.
Påslakanen med tomtar och renar åkte i tvätten och tog de lejongula med afrikanskt mönster på istället. 
Nu är vår jul förbi, så jag hoppas att de får en lika mysig jul som vi hade!!!

(förbi - för BI, hahahaha!)   


Kommentarer

  • Maria säger:

    Mysigt me julen men oxå lite sorgset här...Tycker de e skönt de e över på ett sätt o de dagliga rutinerna e igång igen. Nu längtar man till vår o sommar:))Kram

    2010-01-15 | 15:35:47

Kommentera inlägget här: