Mitt I Livet...

Nu är det klippt!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hur stor tur har jag att ha en sån snäll syrra som ställer upp som barnvakt medan jag blir ompysslad på en salong med hårtvätt, massage, klippning, färgning och slingor???
I 3½ timme var jag hos frissan idag och blev "omgjord" till en mörkare Jennie.
Jag blev helnöjd med det och det är nog min bästa klippning jag gjort nångång!!!

Hanna var deras lilla hjälpreda där inne.

Hon:
* Hjälpte till att tvätta mitt hår
* Skölja ur det
* Trycka på knappen som startar ryggmassagen i stolen
* Gjorde fika
* Tog bort avklippt hår från mig
Och en massa annat...

Syrran blev oxå sugen på att klippa sig och ska beställa tid nästa vecka.

Så här kort är det i nacken!!!

 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men..framsidan då?? Ser jättefint ut bakifrån.. Hoppas du får ett trevligt "25-års" firande i morr:) kram

    2010-01-22 | 20:19:15

Kommentera inlägget här: