Mitt I Livet...

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyys!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår kände jag en riktig stress komma sådär lite halvt smygandes och krypandes i kroppen när jag inte hann med att göra det jag ville i god tid. Filip vägrade somna och bara ville ha all möjlig uppmärksamhet av mig hela tiden. Han sov kanske som mest, typ... tre timmar mellan kl 10 till 16. Jag gjorde sockerkaka till fikat till igår men blev avbruten... Sen blev det en sockerkaka till fast med andra ingredienser som tog längre tid, och undertiden så blev det blöjbyte, lekstund, matning, försök till att få honom till att somna, övertrötthet och KUNDE inte somna, hunger igen, kisseblöja, m.m.m.....

När Fidde kom hem lite efter 17, kom jag på att jag inte hunnit göra klyftpotatisen än!!!
Snabbt iin med de klyftorna och hoppas på att de skulle bli klara i tid...
Vi skulle ha en riktig festmiddag och det var:
SCAN´s MEGAHAMBURGARE!!!!!!!
Lite annorlunda att bjuda på som till en födelsedagsmiddag, men det var gott och vi blev mätta.
Potatisarna blev klara som tur var.

Hannas kompis O med familj gav mig jättefina vita tulpaner med gröna kvistar i och en burk med rosa chokladhjärtan från "Spice Tree"...
Burken är nästan för fin för att öppnas, hihi...

Tack så mycket!!!!
  


Hannas kompis L med familj gav mig ett kort och en lila sjal/scarf..
Tack så mycket!!!!

  


Barnen hade roat sig på barns sätt och haft krig med salta pinnar och kex på ovanvåningen, så det såg ju ut precis som man tänkt sig att det kommer göra när barn haft ett kexkrig.
Huvudsaken var att de hade roligt undertiden de var här, hahahaha...
Sen att Hanna fick städa halva dagen idag spelade mindre roll...

Hoppas vi träffas fler gånger framöver för det var verkligen trevligt att träffas och umgås såhär!!!





Kommentarer

  • Rita säger:

    Tack för igår:-) D va mycket trevligt! Go mat o trevligt sällskap;) Men jisses va trötta vi var idag..man e ingen ungdom längre:/ Ha d fint o hälsa, stor kram från oss alla!!!

    2010-01-23 | 22:32:09
  • Jennie säger:

    Tack själva för att Ni ville komma!!!!!

    Måste vi göra om...



    Kramis!!!

    2010-01-23 | 22:44:41

Kommentera inlägget här: