Mitt I Livet...

På besök, men inga hål!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hanna hade bestämt sig...
Hon skulle ta hål i sina öron...
Men sen fanns det ett bekymmer...
Det kommer kanske göra ont!!!
Ingen erfarenhet, men det kommer stickas.
Hon fick se det fina silvriga och glittriga örhänget i "pistolen" och log lite.
Sen såg hon att örhänget hade ju EN VASS SPETS!!!!
Då kom gnället och de typiska orden:
"- Men jag vill inte att det ska vara en vass nål i mitt öra!!!"

Jag sa att hon kunde ju testa att ta ett hål idag och det andra en annan dag om det gjorde alltför ont.
"- Jag vill hellre ta hål i örona när jag fyller sex för då gör det inte lika ont!!!"
Mmm, eller hur?!!

Efter många försök till att övertyga henne om hur fin hon kommer bli, gick vi hem.
Utan örhänge i öronen...
Hoppas bara att hon inte väntar tills hon fyllt 15 och kommit in i örhängets värld med piercings och sånt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: