Mitt I Livet...

Sommar, blommor och blad - gör mig så glad!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Satt och drömde mig tillbaka igårkväll på sommarens alla vackra blommor och hur de riktigt doftar sommar. Kaprifolen... Vildrosor... Jasmin... Pion... det finns oändligt många underbara blomsterdofter.
Vårt uterum som verkligen är ett UTERUM nu är kalt och kallt, trist och visset utan blommor och har några stackars ensamma uterumsmöbler som ser ut att frysa - även ifall de har varsin dyna på sig...!
Nä jag ska inte bli så djup förresten.
Tycka synd om ett par möbler.
Ha!!!!
Kan nästan tro att några celler där inne har frusit lite för mycket, mohaha!!!!!


Detta fotot tog jag på en av blommorna jag fick i födelsedagspresent av kära svärmor och lika tillhörande kära sambo. Jag skvätte några droppar vatten på bladen och fick en annan effekt i fotot!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: